Foto's en de dag van vandaag

7 augustus 2018

Goedemorgen, het is nu kwart voor 6 in de morgen en we zijn klaar om vandaag op pad te gaan. We hebben een lange rit voor de boeg naar het zuiden van het Krugerpark. Gelukkig zijn de wegen daar geasfalteerd en kun je daar goed rijden.

Gisteren een geweldige gamedrive gehad. We hebben op 2 meter van een groepje vsn 3 leeuwinnen gestaan. Die lagen heerlijk energie op te doen voor een volgende jacht. Prachtig om te zien, zeker als ze je aankijken. Amazing!!

Daarna een jacht op een luipaard die gezien was. En alleen dat al is een belevenis, maar helaas liet de luipaard zich niet zien. We hebben nog wel 2 kolosale olifanten gezien. Die zijn zooo groot! Prachtige beesten.

In het donker kwamen we weer terug bij onze lodge en konden we om 8 uur aanschuiven voor een heerlijk diner bij het kampvuur. Ze krijgen hier van mij een Michelin-ster, zo lekker. Fantastisch.

Een hele mooie ervaring rijker doken we redelijk op tijd onze mand in omdat het vroeg dag is, zoals je gelezen hebt.

Kijk ook bij de foto's. Ik heb er gisteren een boel opgezet. Als we vanavond wifi hebben, dan zal ik er nog meer opzetten en het verhaal van vandaag plaatsen.

Tot later!

1. Mirdette:
    7 augustus 2018
    Het is toch fantastisch jullie avontuur!!!!
  2. Lisette:
    Ziet er fantastisch uit👍
  3. Joop en Truus:
    7 augustus 2018
    Geweldig , maar dat in de morgen om bij 6 uur klaar te staan lijkt mij zeer heftig. Maar ja dat hoort erbij, de beesten wachten niet op uitslapers
    Geniet van alles, jullie enthousiasme spat er ervan af,
    Groetjes Joop en Truus
  4. El de Wit:
    7 augustus 2018
    Wat is het daar mooi zeg en wat hebben jullie al veel gedaan. Echt leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Leuke foto's ook. Lekker genieten daar.
  5. Henk en Anneke post:
    7 augustus 2018
    Wat beleven jullie veel! En wij met jullie! We genieten ervan!
  6. Pieter:
    8 augustus 2018
    Wat moois allemaal en wat zie ik veel Feyenoorders op die foto’s. Geniet van het moois van de natuur🦏
  7. Annelies H:
    8 augustus 2018
    Geweldig... wat al je moe zijn Gretha :-)))))